Stichting Adverteerdersjury Nederland (San), Fonk magazine en BBA hebben de Considerationlist in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2022 samengesteld. Dit zijn de 23 kandidaten/bureaus die in aanmerking komen:
- Arfected
- Bijvoorkeur
- CAYA
- Crocodile Agency
- Croud X & Billy Grace
- fresk.digital
- HighFive
- Hotel l’Amour
- Howl
- Kemari
- Locals Agency
- MMBSY Amsterdam
- ngagement
- Pinchhitters
- Sound Business
- The Cycle
- Yhe Good Ones
- This Agency
- Unfound
- Unlike
- Unmuted
- Wars
- Growww today
Om mee te dingen naar de award moeten bureaus voldoen aan de volgende criteria:
- maximaal drie jaar oud
- here to stay
- innovatief/vernieuwend in werkwijze
- werk dat ertoe doet, klanten die ertoe doen.
Het is indeze competitie niet noodzakelijk dat er is ingezonden voor het San Jaarboek.
Om van considerationlist naar longlist te komen, wordt via Fonk een publieksstemming gehouden. De 5 bureaus die in hun poll de meeste stemmen naar zich toe weten te trekken, gaan het juryproces in.
Op 28 maart wordt de shortlist hebben gehaald. Deze 6 bureaus worden in de voorbereidende fase naar hun live presentatie begeleid door een coach.
De uiteindelijke winnaar van de San New Kids on the Block 2022 verkiezing wordt op 25 april gekozen, maar wordt pas bekend gemaakt op donderdag 25 mei bekendgemaakt tijdens de Uitreiking van de SAN Accenten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!