Artificial Intelligence / JANUARY 16, 2025 12:23 AI en marketing: beste leiders, laat je niet afleiden van de kernzaken Dringende oproep van Youri Harmsen aan marketeers: neem AI serieus, maar verlies je er niet in.
Media / MARCH 13, 2024 12:00 Wanneer gaat de marketeer eens geïntegreerde campagnes voeren? Harmsen ziet hoe weinig campagnes de kracht van cross-channel benutten. 'Mediaplanners houden vast aan achterhaalde dogma's.'
Data & Insights / DECEMBER 5, 2023 12:33 Meetbare marketing: laat je niet verrassen door verdwijnende technieken Youri Harmsen, strategy director bij Springbok Nederland, waarschuwt de CMO voor online marketingtechnieken die gaan verdwijnen.
Reputatie & crisis / DECEMBER 8, 2014 17:20 Waarom de meeste digitale advertenties onzichtbaar zijn De zichtbaarheid van banners (viewability) staat ter discussie. Wat is de oorzaak? En vooral, hoe kun je zichtbaarheid verbeteren?
Media / JUNE 19, 2014 08:36 Conversie-attributie: wat is het en wat kun je er mee? Vorige maand werd in Lab111 in Amsterdam de whitepaper "Conversieattributie: de blue ocean voor marketeers" gepresenteerd. Een mooi moment…
Purpose Marketing / FEBRUARY 12, 2014 16:27 Transparantie binnen online display: drie ontwikkelingen 2014 is nog maar net begonnen en lijkt nu al het jaar van de transparantie te worden. Hoogste tijd om stil te staan bij drie ontwikkelingen…
Data & Insights / MAY 8, 2013 12:36 Cookieloze kansen voor display advertising Cookieloze kansen voor display advertising; online marketeers worden ermee doodgegooid de laatste tijd. En daar is alle reden voor,…
Data & Insights / MAY 8, 2013 12:36 Cookieloze kansen voor display advertising Cookieloze kansen voor display advertising; online marketeers worden ermee doodgegooid de laatste tijd. En daar is alle reden voor,…