Data & Insights / 20 SEPTEMBER 2016, 11:35:10 De suikerlobby die op de gevaren van vet wijst – dat is een prima vorm van framing Suikerspinnen, maar dan in de vorm van 'negatief’ framen
Data & Insights / 8 SEPTEMBER 2016, 10:34:05 Sorry PR-chefs, maar in crisiscommunicatie is de advocaat echt de baas Er zijn belangrijker zaken dan communiceren.
PR / 21 MAART 2016, 10:52:02 Communicatiebureaus moeten niet politiek correct, maar professioneel zijn Hoe belangrijk we ons ook vinden, we zijn his masters’ voice
Data & Insights / 15 JANUARI 2016, 13:47:51 CEO ziek: eerst de familie inlichten of toch de media? Moeten we de raad van bestuur behandelen als de koninklijke familie of Superman?
Contentmarketing / 9 JANUARI 2015, 08:19:56 3 aanraders en 1 waarschuwing voor de moderne zorgcommunicator Zorgmarketeers en -communicatieprofs, durf commercieel te denken en doe aan contentmarketing. Juist nu.
PR / 9 DECEMBER 2014, 16:07:56 Echt dodelijk voor reputaties: humor Parkinson-medicijn van Pfizer maakt bejaarden seks- en gokverslaafd, fall out reputatie aanstaande.
Design / 13 AUGUSTUS 2014, 11:14:12 Verfrissend: minister zegt 'fuck you’ en kantelt discussie over beloning Moedige Mark Simmonds stapt op omdat hij te weinig verdient.
Data & Insights / 19 JUNI 2014, 17:01:16 Verrukkelijke antireclame: accountant jaagt op fietspad-terrorist Compliance blij maken en Communicatie tot waanzin drijven: het kan gelijktijdig. Hoe gaan we ermee om?
Customer Experience / 11 MAART 2014, 15:57:20 En wéér is het doelgroep-denken dood. Maar nu anders Hoe vaak kun je worden doodverklaard? Vaak. Bijvoorbeeld het denken in doelgroepen. Ook effectieve free publicity gaat voorbij aan de…
Reputatie & crisis / 12 FEBRUARI 2014, 14:53:29 Sla het transparantiemonster dood! Waarom willen we altijd antwoord geven op elke vraag, ook als die volstrekt ridicuul is? Durf neen te zeggen tegen doorgeslagen…