Customer Experience / NOVEMBER 16, 2012 14:26 Zijn retailers in paniek? Ik ben er ook schuldig aan. Ik weiger tegenwoordig haast nog de volle prijs voor een artikel te betalen. Even wachten en er volgt wel een…
Customer Experience / MARCH 21, 2012 10:11 De conversation company draait op goede content, bedrijfscultuur en betrokken klanten Wil je als bedrijf vooruitkomen en je daadwerkelijk onderscheiden dan moet je gewoon de Conversation Company van Steven van Belleghem…
Interne communicatie / MARCH 1, 2012 08:11 Wat zou jij doen met dit communicatiedilemma? In de zorg zijn er verschillende regels waardoor zaken die foutgaan of bijna foutgaan gemeld moeten worden. Niet vreemd, want zo kunnen…
Customer Experience / FEBRUARY 2, 2012 09:06 Service kan zo simpel zijn Ik moet toegeven, ik heb licht nationalistische neigingen als het op mijn geboortedorp Made aankomt. Maar dat de plaatselijke Albert Heijn…
PR / JANUARY 19, 2012 10:33 Waarom heldere communicatie zo belangrijk is Veel frustraties tussen collega's en tussen bedrijven en klanten zou weggenomen kunnen worden als mensen zorgen voor duidelijke, tijdige…
Media / JANUARY 10, 2012 12:12 Werken aan bureauzijde of bedrijfszijde: kiezen uit twee kwaden? Toen ik aan bureauzijde werkte, verbaasde ik me over de onkunde van het bedrijfsleven. Waarom konden zij niet snel beslissen, snel…