Customer Experience / 16 NOVEMBER 2012, 14:26:05 Zijn retailers in paniek? Ik ben er ook schuldig aan. Ik weiger tegenwoordig haast nog de volle prijs voor een artikel te betalen. Even wachten en er volgt wel een…
Customer Experience / 21 MAART 2012, 10:11:56 De conversation company draait op goede content, bedrijfscultuur en betrokken klanten Wil je als bedrijf vooruitkomen en je daadwerkelijk onderscheiden dan moet je gewoon de Conversation Company van Steven van Belleghem…
Interne communicatie / 1 MAART 2012, 08:11:22 Wat zou jij doen met dit communicatiedilemma? In de zorg zijn er verschillende regels waardoor zaken die foutgaan of bijna foutgaan gemeld moeten worden. Niet vreemd, want zo kunnen…
Customer Experience / 2 FEBRUARI 2012, 09:06:07 Service kan zo simpel zijn Ik moet toegeven, ik heb licht nationalistische neigingen als het op mijn geboortedorp Made aankomt. Maar dat de plaatselijke Albert Heijn…
PR / 19 JANUARI 2012, 10:33:18 Waarom heldere communicatie zo belangrijk is Veel frustraties tussen collega's en tussen bedrijven en klanten zou weggenomen kunnen worden als mensen zorgen voor duidelijke, tijdige…
Media / 10 JANUARI 2012, 12:12:56 Werken aan bureauzijde of bedrijfszijde: kiezen uit twee kwaden? Toen ik aan bureauzijde werkte, verbaasde ik me over de onkunde van het bedrijfsleven. Waarom konden zij niet snel beslissen, snel…