Digital transformation / NOVEMBER 2, 2010 14:16 Hoe word ik innovatiever? Zo luidt de checklist die Six Fingers en DBMI hebben samengesteld aan de hand van het onderzoek ‘Oog op Innovatie 2010’. Aan het…
Data & Insights / OCTOBER 19, 2010 11:37 Kennis delen: onvermijdelijk en aan te raden! Met de komst van het internet wordt kennis snel verspreid en is kennis toegankelijker voor iedereen op elk moment in meerdere mate. Redenen…
Influencer marketing / OCTOBER 12, 2010 11:40 Google AdWords trend: Universal Ads Google AdWords advertenties bestaan al jaren uit een kop, een tweetal tekstregels en een zichtbare url. In de loop der jaren is hier weinig…
Data & Insights / SEPTEMBER 1, 2010 07:24 Affiliate Marketing: 13 x hoe het niet moet Affiliate Marketing is een zeer interessante vorm van adverteren. Je betaalt als adverteerder namelijk alleen als daar een prestatie…
Influencer marketing / AUGUST 25, 2010 13:43 Deel jij je kennis al met je concurrent? Op het internet wordt kennis continu gedeeld, verspreid en gedupliceerd. Waar vroeger alle informatie gesloten was, ligt het nu voor het…
Carriere / MAY 7, 2010 14:49 Diensten kunnen steeds tastbaarder gemaakt worden Er zijn tal van manieren om diensten meer inzichtelijk te krijgen en tastbaar te maken. Diensten hebben als eigenschap dat ze ontastbaar,…
Design / APRIL 19, 2010 17:14 Geslaagde prijspromotie, ergernis bij klant Promoties zijn er in alle soorten en maten. Zo hebben we kortingen, kortingscodes, setaanbiedingen, afprijzingen, free Gifts et cetera.…
Programmatic / APRIL 15, 2010 10:08 Gut feeling toch nog altijd belangrijk Hoe kan het zo zijn, dat indien twee organisaties uit dezelfde branche, die op dit moment gelijk aan elkaar zijn en precies hetzelfde…
Customer Experience / MARCH 5, 2010 12:39 Onvolledige briefings zorgen voor minder goede reclamecampagnes Uit het onderzoek ‘Oog op Communicatie’ dat onlangs door DBMI gepubliceerd is blijkt dat vele reclamecampagnes briefings ontvangen die…