Customer Experience / 5 DECEMBER 2016, 09:25:14 Verliezen Nespresso, Senseo en Douwe Egberts terrein? De hippe koffietenten schieten als paddestoelen uit de grond, maar hoe gaat het eigenlijk met de consumentenmerken?
PR / 18 AUGUSTUS 2016, 14:32:35 Waarom Maxi-Cosi een voorbeeld is voor andere merken Hoe word je als merk dé standaard onder de consument?
PR / 8 AUGUSTUS 2016, 11:36:31 ING genereert online het meeste bereik rondom de Gay Pride Tijdens de Gay Pride haakten veel bedrijven in op dit evenement. Wat levert dit online op aan bereik?
Gedragsverandering / 22 JUNI 2016, 11:29:37 PR-drama voor Puma, scheurende shirts een hit op sociale media Nog nooit zoveel social buzz om het merk dit jaar
Interne communicatie / 6 MAART 2015, 11:48:54 Gezocht: 'Whatsapp-manager' Hoe lang zullen we nog moeten wachten tot bovenstaande vacatures voor het eerst gaan verschijnen?
Influencer marketing / 21 NOVEMBER 2014, 13:41:56 Snapchat & Snapcash, 2.0 versie van de peepshow? Gaat Snapchat niet een beetje te ver?
Reputatie & crisis / 19 NOVEMBER 2014, 10:48:52 Moderne sales funnel begint bij online buzz Draagt het creëren van een online buzz bij aan je sales en hoe ziet dat traject er dan uit?
Interne communicatie / 9 JULI 2014, 09:56:54 Als je het niet kan veranderen, dan moet je het accepteren Vandaag is de dag dat er geen papieren treinkaartjes meer uit de automaten komen.
Purpose Marketing / 31 MAART 2014, 10:26:55 Innoveren, anticiperen of reageren? Wat is de beste reactie als bedrijf op de veranderingen in de consumentenmarkt?
Data & Insights / 26 FEBRUARI 2014, 09:58:24 Combineren kan je leren Het combineren van marketingbudgetten blijft lastig, toch zijn ze er bij KPN goed in geslaagd bij de lancering van 4G.