Het is de uitdaging jezelf opnieuw uit te vinden in een tijdperk waarin andere wetten gelden.
Het mislukte Fyre Festival en de ethische grenzen van een influencer-samenleving.
Het leven is als een rivier, een grote stroom van verandering en het is de kunst om zo natuurlijk mogelijk mee te stromen.
Vegetarische opties aanbieden in het restaurant is een lege huls zolang IKEA haar beroemde ballen blijft verkopen.
Als Yoni echt vastgeroeste patronen wil doorbreken, faciliteert zij de discussie waarom we eigenlijk geen vulva zeggen.
Cultuur kun je pas veranderen als de persoon aan het hoofd het goede voorbeeld geeft.
Of de overlast van toeristen volledig te wijten is aan Airbnb is irrelevant. De doelgroep associeert het probleem met Airbnb.
Wel prediken over verandering maar zelf niet veranderen, daar kom je in de deze tijd niet meer mee weg.
Dit is het tijdperk van millennials, branded content en influencers. Wake up! Het is 2018 en there are some new kids in town.
Met deze poster wil Rituals ons verleiden onze vader eens lekker te verwennen met Vaderdag. Dat klinkt heel raar. En zo voelt het ook.
Het werk van Donald Glover leert ons hoe je een boodschap overbrengt anno 2018.
Het is nuttig om te kijken naar de vijf fasen van gedragsverandering om écht van Facebook af te gaan, zegt Nadine Ridder.