Een website is nooit af. Daarom is het onzinnig om te wachten tot 'alles' is ontwikkeld, voordat een website live gaat.
Cijfers vertellen slechts de helft van het verhaal over klantervaringen.
Doe nooit aannames over je klantervaring, zo schreef ik in mijn vorige blog, ga meten. Het ligt nogal voor de hand, maar toch laten veel bedrijven, zeker de middelgrote business-to-business organisaties, kansen liggen. Door middel van kleine stapjes kun je je klantervaring meten en verbeteren. Om te beginnen met kwantitatief onderzoek. Kijk naar de cijfers en ontdek waar je kunt verbeteren.
Alle blogs, whitepapers en onderzoeksrapporten ten spijt, je kunt de klantervaring pas echt goed inrichten als je zélf onderzoek doet.
De mobiele webshop is geen toekomstmuziek meer, het is een must voor e-commercemanagers die het meest uit hun potentiële omzet willen halen.
Contentmarketing is geenszins een nieuwe term, maar toch is het voor veel online marketeers een wonder: hoe kan onafhankelijke content waar de bedrijfsnaam niet in elke drie zinnen wordt genoemd, toch leiden tot meer conversie?
Responsive is het nieuwe toverwoord, maar is dat altijd de beste oplossing?