Dit is dus het beeld van emancipatie volgens één van de grootste supermarkten van Nederland, verzucht Marjet Heins.
Een heel verdrietig bericht dat de media nooit had moeten halen.
Van bron tot resultaat, hoe je de media-aandacht vangt en analyseert.
Hoe houd je bij wat media online in print over de organisatie of een project publiceren? Pr-adviseur/trainer Marjet Heins ging op onderzoek.
Geen neerslag, en dat van minuut tot minuut. Met nieuws als: Belgen bellen vaker de brandweer.
Als je ethische grenzen als persvoorlichter (bijna) bereikt worden
Het orakel van de Nederlandse nieuwsvoorziening heeft altijd gelijk
Met een briefing voor een 'optreden' in DWDD
Pest-items hebben niks met hoor en wederhoor te maken
Overpeinzingen bij een onderzoek
Het nieuwe regeerakkoord, to leak or not to leak
Zo werd Loujein de ster van de Nijmeegse Vierdaagse
Wat kun je wél zeggen als je géén antwoord kunt geven?
Professional voor plaatjes
Was het lachen of huilen met het nieuws de afgelopen dagen?
Zijn de rolodexen zo verstoft geraakt dat er geen fatsoenlijke expert meer te vinden is?
Bassie zei: ‘Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt.’ In dit verhaal vind ik dat lastig.
En razend moeilijk. Dus schreven Sander Hermsen en Reint Jan Renes er een boek over.
Koning, ik wil geen managementsamenvatting, ik wil een bezield verhaal