Waarom laten adverteerders hun radiospotjes inspreken door steeds dezelfde mannen?
Iedere keer als jij je wijnkennis etaleert, maak je zonder het te weten deel uit van de geraffineerde marketingmachine van de wijnwereld.
Hoe moet een creatief zich voelen die door Het Boek van dit jaar bladert, op zoek naar zijn inzending?
De wegen van het oude geld blijven ondoorgrondelijk.
Mijn advies aan Booking.com: verschuif de aandacht van duurzaam toerisme naar duurzaam retargetten.
Lodewijk van der Peet ziet liever Rabobank dan ABN Amro of SNS, is dat erg? Hij twijfelt.
De discussie over gelijkwaardigheid heeft misschien wel nieuwe woordvoerders nodig. Gelukkig is er Nike.
De duistere middeleeuwen van het vak liggen ver achter ons. Dacht ik....
Nieuwe campagne leidt tot herwaardering merk en keiharde sales
'Dertig jaar geleden had ik het filmpje van Bruna precies zo kunnen uitzenden.'
Een advertentie die illustratief is voor veel kleine adverteerders die denken dat ik interesse heb in hun product.
Er is niets tropisch aan een hamburger met cola en friet,
Het idee en de executie van het online filmpje van Febo zijn nog meliger dan de kalfskroketten.
Ká-uu-té banners. Ze zijn de schuld van de mediabureaus.
Moet er een reclame award komen voor de beste politieke campagne?
Waarom is Kruidvat wél succesvol en Blokker niet?
Mark Rutte en de wonderlijke keuze voor het woord normaal.
De freelance copywriter probeer je buiten de deur te houden.
2017 wordt het jaar van de nieuwsmedia als ze misschien wel laatste kans op revanche pakken.
Als retailer kun je niet zowel fun als run onder één dak hebben.