XYZ is een nieuw reclamebureau dat zich alleen maar richt op startups.
In Cannes won Elbers als enige Nederlander een Young Director Award. Hij won met de commercial voor LG Minibeam in de categorie Web Film Europe.
De commercieel directeur van Landal Greenparks was een van de tien mensen die in het kort vertelden over hun bezoek aan MARCOM14.
Drie jaar geleden begon Rein Hendriks als trainee bij Vodafone Nederland.
Peter Winkens is toegetreden tot de directie van het bureau voor visuele communicatie Volta in Utrecht.
Haring happen, nieuw IAA bestuur en jonge talenten.
Met 100% Oranje Sunblock kunnen de mensen laten zien dat ze als een blok achter Oranje staan.
Op de eerste dag van MARCOM14 kreeg Patrick Petersen zijn nieuwste boek ‘Handboek Online Conversie’ overhandigd.
Swinkels en Van Doorn gaan met cStrong concurrentie aan met techsavvy mannenwereld van display advertising.
Voorspel in welke seconde het eerste doelpunt valt tijdens het WK.
Een nieuw baken in het medialandschap!
De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s.
De content code: geef content, krijg klanten!
De rol van mobiel in de hedendaagse reclame.
Club Ziggo is een loyaliteitsplatform waarmee Ziggo zijn klanten uniek voordeel en exclusieve voorrang biedt.
Gamification: laat mensen spelen met een merk
Geweldig effectieve tussenpersoon of online paard van Troje?
In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker.
Het frictieloze internet van Google Glass en wearables.
Een kijkje achter de schermen bij Coolblue.