De allereerste haringparty voor het reclamevak wordt morgen, donderdag 12 juni bij Het Sieraad in Amsterdam gevierd. Naast het haring happen worden ook de nieuwe bestuursleden van IAA voorgesteld.
Tijdens de party delen jonge talenten hun visie met het publiek. De jonge talenten op het podium worden begeleid door Matthijs van den Broek. De winnaar van YIM Mediatalent van het jaar Joris Garritsen van MediaCom zal de eerste zijn die zijn visie zal delen. Vervolgens Ramin Bahari, de organisator van 'Back to Basic' 24-uurs pitch die Interbest en Bever voor Jonge Honden organiseerde en waar de winnaars Nederland vertegenwoordigen in Cannes en aansluitend verschijnt de winnares van Leeflang scriptieprijs, Mariska Verstappen, customer insight analyse van bol.com.
Het veilen van het vaatje haring wordt gesponsord door Storm Marketing Consultants en de opbrengst gaat naar Plastic Whale. Plastic Whale vist de wateren in Nederland schoon. Ze zijn recentelijk gestart met het plastic vrij maken van de Amsterdamse grachten.
Aanmelden voor de haringparty kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!