Morgen op MARCOM14: Pieter Zwart (Coolblue)

Een kijkje achter de schermen bij Coolblue.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alles en iedereen bij Coolblue is bezig om klanten tevreden te maken of nee: te verwonderen. Tijdens deze presentatie geeft Pieter je een kijkje achter de schermen van Coolblue waarin alles draait om klanttevredenheid en groei. Pieter is 36 en laat je in 100 slides in 30 minuten zien hoe obsessieve focus op klanttevredenheid key is voor de omzet van 0 naar 252 miljoen euro.

Over Pieter Zwart
De C.V. van Pieter is angstig leeg. Werkervaring in loondienst heeft hij nauwelijks. Pieter en Coolblue hebben door de jaren heen veel prijzen gewonnen. Alle awards die hij persoonlijk won zijn te herleiden op het succes van Coolblue. Behalve die van het jaarlijkse Coolblue FiFa kampioenschap voor Xbox 360 in 2010. Net als ieder jongetje wilde Pieter later voetballer, popmuzikant én multimiljonair worden. Alleen dat laatste werd waarheid toen hij als Bedrijfskunde student in 2000 samen met Paul en Bart Coolblue oprichtte. Wat hun doel was? Een voorbeeldbedrijf bouwen op het gebied van klanttevredenheid. Inmiddels werken er nog 650 Coolblue’ers in Nederland en België en behalen ze met elkaar een omzet van 252 miljoen euro.  Pieter Zwart spreekt dinsdag om 16.05 uur op de Adfo Mainstage op de 

Nog niet inschreven voor de MARCOM? Vandaag is de laatste dag 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie