Wat we tot nu leerden uit het opzetten van een beacon platform.
Een snelle blik in de toekomst van healthcare. Waar mobile, wearables en hoe wij omgaan met innovatie centraal staan. Twee video's ter inspiratie.
Hoe maak ik een app? Gewoon beginnen, is het vaak het devies. Dit advies zal niet anders klinken. Wel wil ik met dit blog enig idee geven over wáár te beginnen. Praktische tips bij het starten met een app.
Scanadu Scout wordt volgende maand beschikbaar gesteld aan alle investeerders die via crowdfunding site Indiegogo hebben meegeholpen aan het mogelijk maken van Scanadu. Scanadu is een bijzonder en in mijn ogen revolutionair product binnen personal healthcare. Dit blog gaat over wat Scanadu is en vooral over het feit dat ik het jammer vindt dat we nog een jaar moeten wachten tot dit product beschikbaar is!
Nu het einde van het jaar weer nadert, zijn we allen druk met plannen maken voor komend jaar. Ik word dan ook regelmatig benaderd door marketeers die mobile willen integreren in hun marketing of die zich afvragen of ze niet een app moeten inzetten. Ik help natuurlijk graag, maar om iedereen tegemoet te komen hierbij een tipje van de sluier.
Wanneer je een dagje uit gaat, op vakantie bent of een museum of festival bezoekt. Altijd hebben we onze telefoon bij ons. Google leert ons dat veel van de zoekopdrachten vanaf onze telefoon, gaat naar lokale bedrijven of evenementen. Na deze zoekopdrachten onderneemt 80% van de mensen ook daadwerkelijk actie. Een bezoek of een telefoontje of zelfs een aankoop. Wanneer we lokaal dus iets zoeken op onze telefoon, dan willen we ook ECHT iets met deze informatie
Het is misschien een inkopper, maar op een smartphone heb je simpelweg minder ruimte. Om deze ruimte optimaal te benutten zegt een beeld meer dan 1000 woorden.
Veel mensen hebben een smartphone. Welke kansen biedt dit ondernemers? Wat mobile onderscheidt van alle andere media is de unieke kans om directe interactie met je omgeving te hebben. Zelf drink ik bijvoorbeeld vaak koffie bij een lokale koffiewinkel in Groningen. Het is altijd druk, mensen lopen in en uit met hun warme kopje koffie in de hand of kopen versgemalen koffie voor thuis. Mobile biedt ondernemers als dit gouden kansen.
Veel grote merken hebben al enkele jaren de mogelijkheden van mobile marketing ontdekt. Hierbij de zeven geheimen voor ondernemers om mobiel in te zetten.
Vaak als ik het heb over de kansen van Mobile, en het inzetten van mobile advertising, wordt er een beetje twijfelend gekeken en vraagt men om mobile advertising af te zetten tegen online advertising. Dit verbaast mij. Waarom kunnen we niet denken in mogelijkheden en zien dat Mobile een prachtige aanvulling is. De ultieme manier om dichtbij je klant te komen.
Hoe je leren leuker kunt maken is natuurlijk een vraagstuk waar de geleerden zich al decennia over buigen.
Mobile marketing is meer dan een leuke app maken. Dit bewijzen ook de vele artikelen en blogs over ‘hoe je app succesvol te vermarkten’. Speciaal voor jullie hebben we 20 tips verzameld op een rijtje gezet om je op weg te helpen. Marketing
Verkoop via Mobile is happening. De omzet van Bijenkorf via mobile (phone&tablet) is in 1 jaar meer dan verdrievoudigd. Award winning Fab.com zegt dat elke dag meer dan 30% van haar verkoop vanuit mobile devices komt. Op sommige dagen zelfs meer dan 50%. De kansen van het inzetten van Mcommerce zijn dus groot. Maar wat maakt dit bedrijf zo succesvol? Hoog tijd om de Fab. App nader te bekijken.