Overslaan en naar de inhoud gaan

"WieDoetWat-campagne succesvol"

De campagne 'WieDoetWat.nl' heeft tot gevolg gehad dat er tussen mannen en vrouwen meer is gediscussieerd over taak- en rolverdeling…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiermee is de doelstelling van ' gerealiseerd, aldus minister De Geus van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek naar de effecten en uit de media-analyse blijkt ook dat mannen zich publiekelijk hebben geroerd in de discussie over arbeid en zorg, terwijl dat onderwerp meestal tot het domein van vrouwen wordt gerekend.

In de evaluatie wordt overigens gesteld dat het niet de bedoeling is geweest om binnen de looptijd van de campagne van ruim anderhalf jaar ook een feitelijke gedragsverandering tot stand te brengen. Daarvoor is de periode te kort en bovendien zijn vele andere factoren van invloed. Duidelijk is wel dat echte gedragsveranderingen ook afhangen van de medewerking van de werkgever.

Het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (NIBUD) gaat de mogelijke financiële consequenties van een andere werkverdeling de komende maanden onder de aandacht brengen van de doelgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in