"WieDoetWat-campagne succesvol"


Hiermee is de doelstelling van 'WieDoetWat.nl' gerealiseerd, aldus minister De Geus van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Uit het onderzoek naar de effecten en uit de media-analyse blijkt ook dat mannen zich publiekelijk hebben geroerd in de discussie over arbeid en zorg, terwijl dat onderwerp meestal tot het domein van vrouwen wordt gerekend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de evaluatie wordt overigens gesteld dat het niet de bedoeling is geweest om binnen de looptijd van de campagne van ruim anderhalf jaar ook een feitelijke gedragsverandering tot stand te brengen. Daarvoor is de periode te kort en bovendien zijn vele andere factoren van invloed. Duidelijk is wel dat echte gedragsveranderingen ook afhangen van de medewerking van de werkgever.
Het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (NIBUD) gaat de mogelijke financiële consequenties van een andere werkverdeling de komende maanden onder de aandacht brengen van de doelgroep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid