Voetbalplaatjes bij Plus
Plus gaat in zee met de KNVB, zo meldt RTL Z. Het supermarktmerk was van 2005 tot halverwege 2008 eveneens sponsor van de Eredivisie.
Volgens RTLZ gaat het nieuwe contract de voetbalclubs nagenoeg evenveel opleveren als de samenwerking met Albert Heijn.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCommercieel directeur Eric Leebeek van Plus bevestigt dat de voetbalplaatjes zijn teruggekeerd bij zijn bedrijf. Plus heeft een contract met Eredivisie CV tot en met het seizoen 2013/2014. 'Er komt meer terug dan alleen de plaatjes', zegt Leebeek. Aan de nieuwe serie plaatjes wordt nog volop gewerkt. 'We werken aan een versie 3.0 om ze toch weer vernieuwend te maken.'
Volgens Leebeek moet de samenwerking met de Eredivisie worden gezien als meer dan een loyaliteitsactie. 'We willen voor iedereen het maximale eruit halen.' De supermarkt zet dan ook sterk in op acties met gezonde producten, aangezien sport ook gezond is, en komt met bijvoorbeeld in elke supermarkt de mogelijkheid om vers sap te tappen.
Verder wil Plus met Eredivisie ook de regionale verbintenis benadrukken, bijvoorbeeld door acties met toegangskaarten van de regionale clubs.
Bron: RTL Z/ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid