Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer Nederlands goud bij IMC Awards

De campagnes Orange Babies Krasloterij en Millionaire the Film hebben beide goud gewonnen bij de IMC European Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide campagnes vielen zelfs drie maal in de prijzen. Naast goud de categorie Direct 1:1 Communication won Orange Babies zilver in de categorie Cause, Charity, Non-profit Marketing or Social Responsibility en brons in de categorie Small Budget.
De campagne Millionaire the Film ontving goud in de categorie Digital Communication, zilver in de categorie Innovative Idea or Concept en brons in de categorie Direct 1:1 Communication. De campagne Club Beertender mocht twee zilveren awards mee naar huis nemen. In totaal zijn 21 Nederlandse campagnes bekroond. Met deze uitslag is Nederland het best scorende land in Europa.
De Nederlandse winnaars ontvingen woensdag uit handen van juryvoorzitter Renate Vogt en bestuurslid Kees-Jan Rozestraten de bekroning. DDMA en Vea hebben de uitreikingsborrel van de IMC European Awards mogelijk gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Voor Nederland zijn de volgende campagnes bekroond:

Goud
Campagne Orange Babies Krasloterij
Categorie Direct 1:1 Communication
Opdrachtgever Orange Babies
Bureau Ogilvy

Goud
Campagne Millionaire the film
Categorie Digital Communication
Opdrachtgever Lotto
Bureau Redurban

Zilver
Campagne Heineken Speakerkratjes
Categorie Integrated Communication
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau De Combinatie van Factoren, Qi, TBWA\Neboko, Being There, ExPRtease

Zilver
Campagne Club Beertender
Categorie Direct 1:1 Communication
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau De Combinatie van Factoren, Qi, ISM Ecompany, Dbod, Data Mail, Newslab

Zilver
Campagne Millionaire the film
Categorie Innovative Idea or Concept
Opdrachtgever Lotto
Bureau Redurban

Zilver
Campagne Alleen voor 18 jaar en ouder
Categorie Digital Communication
Opdrachtgever Agis Zorgverzekeringen
Bureau Dowtown Actiemarketing

Zilver
Campagne Mobiliteit - Goeiemoggel
Categorie B2B
Opdrachtgever KPN
Bureau N=5

Zilver
Campagne De Nederlanders jodelen deze winter
Categorie Retail or Trade Marketing
Opdrachtgever McDonald's Nederland
Bureau TBWA\Neboko, OMF

Zilver
Campagne Club Beertender
Categorie Royalty & Long Term Marketing
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau De Combinatie van Factoren, Qi, ISM Ecompany, Dbod, Data Mail, Newslab

Zilver
Campagne Vries in en win
Categorie Product Launch | Relaunch | Trail
Opdrachtgever Iglo Nederland
Bureau Ogilvy, Suntzu, Mindshare

Zilver
Campagne Orange Babies Krasloterij
Categorie Cause, Charity, Non-profit Marketing or Social Responsibility
Opdrachtgever Orange Babies
Bureau Ogilvy

Zilver
Campagne Knightmare the game
Categorie Small budget campaign
Opdrachtgever MTV International
Bureau Ogilvy

Brons
Campagne Zet je huis op het spel
Categorie Integrated Communication
Opdrachtgever Centraal Beheer Achmea
Bureau Tribal DDB, DDB Amsterdam, Rapp Collins, Comrad, USSR

Brons
Campagne Werken met gedetineerden
Categorie Integrated Communication
Opdrachtgever Dienst Justitiële Inrichtingen
Bureau BVH Groep

Brons
Campagne Grolsch Llowlog
Categorie Sponsorship | Joint Effort | Tie-in
Opdrachtgever Grolsche Bierbrouwerij Nederland
Bureau Initiative

Brons
Campagne Millionaire the film
Categorie Direct 1:1 Communication
Opdrachtgever Lotto
Bureau Redurban

Brons
Campagne Hertog Jan - Ode aan de herfst
Categorie Brand-building
Opdrachtgever Inbev Nederland
Bureau &KoenseSeverein

Brons
Campagne Corporate Warming
Categorie B2B
Opdrachtgever Centraal Beheer Achmea
Bureau DDB Amsterdam, Rapp Collins, Tribal DDB

Brons
Campagne Peace, Love & Ice-cream
Categorie Cause, Charity, Non-profit Marketing or Social Responsibility
Opdrachtgever Ben & Jerry's
Bureau Waldo Creative Concepts

Brons
Campagne COPD is levensgevaarlijk
Categorie Cause, Charity, Non-profit Marketing or Social Responsibility
Opdrachtgever Astma Fonds
Bureau Living the brand

Brons
Campagne Orange Babies Krasloterij
Categorie Small budget campaign
Opdrachtgever Orange Babies
Bureau Ogilvy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in