VetMerk
Natuurlijk begrijpen wij sommige regeltjes wel, maar van deze dwaling van het Voedingsbureau niet echt. Nog effe en er mogen geen autodealers meer komen die van die vette fourwheeldrives in bijvoorbeeld Amsterdam Zuid slijten. De autootjes daar worden met de dag vetter.
En wat dacht u van apotheken die worden verbannen uit wijken waar hordes oudjes teveel medicijnen slikken. De waanzin van de gedachte van het Voedingsbureau viert hoogtij.
Hebben we niets beters meer te doen?
Misschien moeten we meer de nadruk leggen op de eigen verantwoordelijkheid van Merken. Daar ligt immers de eerste verantwoordelijkheid zowel maatschappelijk als Merktechnisch. En nou niet gaan zeggen dat sigarettenfabrikanten toch ook al jaren hun verantwoordelijkheid ontlopen.
De kern van de oplossing ligt bij de Consumens en het Merk zelf. Merken die merken dat het een Merk versterkt als ze hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen zullen winnaars worden. De Consumens wil nou eenmaal dat Merken hun verantwoordelijkheid oppakken. Daarbij zal de Consumens de wereld beschermen tegen Merk- en product uitwassen.
Vindt u het een mooi standpunt maar onhaalbaar, dan wijs ik u op een al langer gaande trend dat Consumensen rommel niet meer pikken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe Consumens is een verenigd Merk aan het worden dat ieder moment haar kracht kan tonen. Dat de Consumens af en toe nog geprikkeld moet worden om misstanden te lijf te gaan is weer een taak van de early watchers, die de Merkwaakhonden van de maatschappij aan het worden zijn.
De Consumens zal uiteindelijk de Merken de weg wijzen en de slimme Merken zullen die weg volgen. Iedere dag.
VetCool hé.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid