Overslaan en naar de inhoud gaan

Technologie verandert entertainmentindustrie

Ondanks grote inspanningen van lobbyisten, advocaten, PR-mensen en politici om de huidige winstgevende businessmodellen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Wie garandeert Harrison Ford een bedrag van 25 miljoen dollar per film? Niet de Amerikaanse Constitutie! Dat gebeurt dankzij de technologie: platen, cd’s, dvd’s, home cinema, video.’ Colony wijst op een toekomst waarin media zullen verdwijnen en mediadragers mobiel zullen zijn: ‘Een digitaal stuk plastic dat je zo uit de auto haalt en vervolgens in je home system kan gebruiken.’ Naast de afname van het aantal media en de toename van de digitale mobiliteit verwacht de president ook een wijziging op het gebied van prijsbeleid. De consument zal de hoge cd-prijzen niet langer pikken, zeker nu deze op de hoogte is van de lage productiekosten van de cd en de goedkopere digitale productietechnieken. ‘Advocaten en lobbyisten kunnen deze trends niet tegenhouden’, waarschuwt de analist. ‘Stop de ontkenning, of je eindigt in de prullenbak.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in