TDI Mediamax lanceert TVboard
TDI Mediamax introduceert een nieuw, multifunctioneel outdoormedium voor adverteerders: TVboard.
Het gaat om een tv-scherm van maar liefst 33 vierkante meter, waarop zowel films als stilstaande visuals kunnen worden vertoond. Voor het eerste TVboard is een overeenkomst gesloten met het Topsportcentrum Stad Rotterdam Verzekeringen, aan de aanrijroute naar de Rotterdamse Kuip. Adverteerders kunnen een 5, 10, 15, 20 of 30 seconden spot kopen, die per dag minimaal 540 keer wordt vertoond. Tijdens het EK is het TVboard beschikbaar voor sponsors van dit evenement. Adidas bijt het spits af. Het systeem is vanaf het hoofdkantoor van TDI Mediamax te besturen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid