Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand zet blik op kunst

Vanaf aanstaande zaterdag brengt bierbrouwer Brand commercials op televisie onder de noemer Blik op kunst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De film is opgenomen aan de Zuid-Afrikaanse kust en illustreert dat de nieuwe blikken van Brand te mooi zijn om weg te gooien, om niet te zeggen ware collector’s items zijn. Het project is een novum in de reclamegeschiedenis, omdat de ontwerpen van kunstenaar Rob Scholte zijn.

related partner content for mobile comes here

“Kunstenaars als Warhol gebruikten motieven uit de reclame in hun kunst. We zijn nu zo ver dat kunstenaars zelf reclame gaan maken”, aldus Scholte. Als basis voor de ontwerpen dienden de natuurlijke elementen water, lucht, aarde en vuur. Ieder blik combineert twee van deze elementen tot mini-kunstwerk. Creatie: Marcel Hartog en Jeroen van Zwan. Regie: Cellusion Films, Ivo Mostertman. Account: Bas Verdoorn. Verantwoordelijk aan klantzijde: Wouter Fijnaut en Patrick van Schie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in