Koninklijke marine: Recruitment Brand 2000
De Koninklijke Marine is afgelopen dinsdag uitgeroepen tot Recruitment Brand
2000.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Juryvoorzitter Marcel Bouwmeester en Richard Weghorst (Crosspoints)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
reikten de prijs in het Hilversumse Gooiland uit. Eerder werden ook vijf
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSzilveren magneten uitgedeeld door SJP-juryvoorzitter Stephan Zeylemaker en
presentatrice Daniële Overgaag. Het edelmetaal ging twee maal naar KPMG (van
De PersoneelZaak), een maal naar de Konininklijke Landmacht (D’Arcy), OC&W
(DSDS O&M) en naar een bureau-uiting van Office.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid