Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer vertrouwen in print

Hoewel tijdschriften en internet als informatiebron een gelijkwaardige rol vervullen in de levens van veel consumenten, is het met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten spenderen meer tijd dan ooit aan alle vormen van media, en geven ook aan meer dan één medium tegelijk te gebruiken. Vooral tv en tijdschrift is een veel genoemde combinatie (48%). Negenendertig procent gaf aan dat tijdschriften het best toegesneden zijn op hun behoeften, van internet zei 29% dat. De meest interessante informatie staat volgens 35% in tijdschriften, volgens 30% op internet. Maar voor advertenties ligt dat heel anders. Drieënveertig procent zegt te kunnen vertrouwen op advertenties in tijdschriften. Voor internet is dat maar 10%.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>(advertising age, 20-3-2000)<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in