Overslaan en naar de inhoud gaan

Studio Broekhuizen aan de slag voor Discovery, TLC en NPO Zapp

Studio Broekhuizen profileert zich als hét social media adviesbureau in de entertainmentbranche.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met ingang van vandaag heeft Discovery Networks Benelux Studio Broekhuizen in de arm genomen als adviesbureau voor de social media kanalen van de zenders TLC en Discovery Channel. Het team van Studio Broekhuizen adviseert de zenders ten aanzien van de inzet van de Facebook-, Instagram- en Twitteraccounts.

related partner content for mobile comes here

Voor NPO Zapp gaat Studio Broekhuizen aan de slag met de social inzet rond de remake van Thunderbirds Are Go. Thunderbirds Are Go is een moderne sciencefiction animatieserie met veel actie en avontuur voor de jonge kijkers. Studio Broekhuizen heeft een complete campagne op Snapchat, Instagram en Facebook gecreëerd en is behalve voor de redactionele content ook verantwoordelijk voor social advertising.

De afgelopen maanden heeft Studio Broekhuizen diverse Nederlandse films ondersteund met creatieve social media campagnes. In 2015 werkte het team voor vier films uit de top 5 van best bezochte Nederlandse films van dat jaar: Michiel de Ruyter, Bon Bini Holland, Ja, ik wil! en Bloed, zweet en tranen.

Diederik Broekhuizen, eigenaar en oprichter van Studio Broekhuizen: &;Met Discovery Channel, TLC en NPO Zapp profileert Studio Broekhuizen zich als hét social media adviesbureau in de entertainmentbranche. Met klanten in de film- én TV-wereld zijn we gespecialiseerd in social media advies & content voor entertainment in de breedte.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in