Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks levert nieuwste Twitter-misser

(GB) Een Twitter-actie van Starbucks in het VK loopt uit op een fiasco. Twitteraars kapen de hashtag #SpreadtheCheer om ongenoegen over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

foto:

related partner content for mobile comes here

Koffieketen Starbucks ligt in het VK al enige tijd onder vuur wegens vermeend creatief boekhouden en daardoor het omzeilen van miljoenen Britse ponden aan belastingen. Deze controverse valt samen met de sociale media campagne .

Starbucks sponsort een ijsbaan bij het Natural History Museum. Om het vrolijke vertoeven kracht bij te zetten, worden bezoekers gestimuleerd hun gedachtes over de feestmaand te delen via Twitter. Deze zijn dan direct te zien op een groot scherm naast de ijsbaan, ook voor niet-Twitteraars.

Helaas voor Starbucks werd de kans gegrepen om kritiek te uiten over de belastingperikelen van de koffiegigant.

Lees meer Twitter-missers .

bron: Campaign, PR Daily

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in