Starbucks levert nieuwste Twitter-misser
foto: @keith_wilson
Koffieketen Starbucks ligt in het VK al enige tijd onder vuur wegens vermeend creatief boekhouden en daardoor het omzeilen van miljoenen Britse ponden aan belastingen. Deze controverse valt samen met de sociale media campagne #SpreadtheCheer.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisStarbucks sponsort een ijsbaan bij het Natural History Museum. Om het vrolijke vertoeven kracht bij te zetten, worden bezoekers gestimuleerd hun gedachtes over de feestmaand te delen via Twitter. Deze zijn dan direct te zien op een groot scherm naast de ijsbaan, ook voor niet-Twitteraars.
Helaas voor Starbucks werd de kans gegrepen om kritiek te uiten over de belastingperikelen van de koffiegigant.
Lees meer Twitter-missers hier.
bron: Campaign, PR Daily
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid