Overslaan en naar de inhoud gaan

`Printspecials goed gelezen`

Specials van tijdschriften worden goed gelezen en krijgen een hoge waardering, aldus Sanoma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgever heeft samen met Motivaction onderzoek gedaan. 92 procent van de doelgroep kijkt de specials in en een groot deel bewaart ze, om nog een keer te lezen, voor anderen in het gezin of geeft hem weg aan vrienden, familie, kennissen.

related partner content for mobile comes here

De specials krijgen een 7,0 als rapportcijfer. Men vindt de specials informatief en leuk om te lezen, geeft Sanoma aan. De leestijd is gemiddeld 18 minuten.

Naast de inhoudelijke pluspunten van specials wordt ook het uiterlijk van de specials gewaardeerd. 77 procent van de lezers van specials vindt de vormgeving en de lay-out (zeer) aansprekend.

Sanoma is van mening dat specials een umfeld voor branded content kunnen zijn, omdat er een samenwerking met adverteerders kan worden aangegaan.

Er werden zo’n vijfentwintig printspecials onderzocht onder ruim 10.000 lezers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in