Overslaan en naar de inhoud gaan

Online advertising wereld voorziet verdere groei programmatisch inkopen

Belangrijkste obstakel vormt het werven en opleiden van mensen met de juiste vaardigheden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is nog nauwelijks nieuws te noemen, maar programmatisch inkopen van digitale display advertising blijft sterk groeien. Een onderzoek van IAB Europe onder duizend  adverteerders, bureaus en uitgevers bevestigt dit nog maar eens. Meer dan 90% van de ondervraagden zegt het komende meer te gaan investeren in dan wel hogere inkomsten te verwachten van programmatic buying, en 40% verwacht een stijging van meer dan een derde.

Het rapport (&;Attitudes towards Programmatic Advertising&;) wijst uit dat belanghebbenden, waaronder strategen, planners en kopers, de programmatic buying technologie vooral ziet als een manier om de efficiëntie te verhogen. Tegelijk signaleren ze een sterke behoefte aan educatie.
 
 Belangrijkste bevindingen:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in