Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips meest gewaardeerde sponsor in Eredivisie

En de nieuwe shirtsponsors van Feyenoord (Opel) en Ajax (Ziggo) weten al op korte termijn topscores te realiseren op Sponsorbekendheid en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de uitschakeling van Ajax in de Champions League gaat komend weekend de Eredivisie van start. Onderzoeksbureau Memo2 stelt vast dat Nederlandse bedrijven in de rij staan om de clubs te sponsoren: &;De Eredivisie groeit in populariteit, komend seizoen verwachten weer meer Nederlanders dat zij de Eredivisie gaan volgen (+13%). Studio Sport blijft voor 40% van de voetbalvolgers het belangrijkste kanaal.&;

related partner content for mobile comes here

Uit onderzoek van Memo2 blijkt dat Philips de meeste waardering krijgt als sponsor in de Eredivisie. Ook wordt het merk als &;meest passend&; als sponsor in de Eredivisie ervaren. Dat terwijl Philips in april van dit jaar dat het stopt als shirtsponsor van PSV.

Memo2 vervatte de uitkomsten van een onderzoek naar onder meer sponsorbekendheid en sponsorwaardering in de Eredivisie in onderstaande infographic:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in