Olympische Spelen campagne zonder sport


De spot laat een Levi's label zien dat als een trotse vlag gehesen wordt langs de gestikte naden van een spijkerbroek. Jimi Hendrixs versie van het Amerikaanse volkslied maakt het verhaal compleet.
CREATIE: Douglas Tracy
REGIE & DOP: Patrick Ortman
ANIMATIE: Tim Smyth
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie hier meer internationale campagnes rondom de Olympische Spelen.
UPDATE: Het spotje was zonder opdracht van Levi's gemaakt, een voorbeeld van zogenaamd 'spec work' (speculative work).
Hoewel dit aangegeven was op de online kanalen waar het spotje door de makers gepubliceerd was, dreigen Levi's een de Olympische Spelen toch met een rechtszaak. Het filmpje is inmiddels teruggetrokken en niet meer online te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid