Overslaan en naar de inhoud gaan

Olympische Spelen campagne zonder sport

(US) De reclameparade rondom de Olympische Spelen is gevuld met sportcliché's. Levi's houdt het bij sportloos vlagvertoon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De spot laat een Levi's label zien dat als een trotse vlag gehesen wordt langs de gestikte naden van een spijkerbroek. Jimi Hendrixs versie van het Amerikaanse volkslied maakt het verhaal compleet.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

CREATIE: Douglas Tracy
REGIE & DOP: Patrick Ortman
ANIMATIE: Tim Smyth

Zie meer internationale campagnes rondom de Olympische Spelen.

UPDATE: Het spotje was zonder opdracht van Levi's gemaakt, een voorbeeld van zogenaamd 'spec work' (speculative work).
Hoewel dit aangegeven was op de online kanalen waar het spotje door de makers gepubliceerd was, dreigen Levi's een de Olympische Spelen toch met een rechtszaak. Het filmpje is inmiddels teruggetrokken en niet meer online te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in