Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe brand identity CliniClowns in de maak

Cliniclowns gaat zijn merkarchitectuur, branding en het design aanpassen. De nieuwe visuele identiteit volgt op een strtegische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het uitgangspunt van de nieuwe strategie is om van CliniClowns een ‘uitnodigend en fascinerend’ merk te maken met als doel iedereen in Nederland een ‘magisch moment van een CliniClown te laten ervaren of het belang ervan te laten inzien’. Na een bureauoriëntatie heeft de organisatie ervoor gekozen om de opdracht voor zijn design- en brandingvraagstukken onder te brengen bij Wunder.

Vanaf begin 2015 zullen de werkzaamheden starten en in de lente van 2015 wordt het vernieuwde CliniClowns geïntroduceerd.. Alef de Jong,  oprichter en creatief strateeg bij het strategisch designbureau: ‘Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.’

Communicatiemanager Miranda Kraaijenhagen van CliniClowns: Wij kijken uit naar het traject waarin we gezamenlijk gaan bouwen aan een nieuwe merkarchitectuur voor CliniClowns. En het moment waarop we ook op het gebied van branding, design en communicatie het unieke karakter van onze organisatie gaan uitdragen en versterken.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in