Overslaan en naar de inhoud gaan

Marleen Lieferink naar Qi

Qi heeft Marleen Lieferink aangetrokken als Operational director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lieferink over haar stap: ‘Qi spreekt mij erg aan, omdat ik hier zie hoezeer de digitale wereld – en de digitale communicatie – al onlosmakelijk verbonden is met de fysieke. Je kunt de ene al nauwelijks meer los zien van de andere.’ Lieferink komt van InShared, waar zij verantwoordelijk was voor marketing en communicatie. Zij hielp voor de online verzekeraar een sterke online propositie in de markt te zetten. Daarvoor maakte zij als Client services director deel uit van het management team bij DDB Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Qi’s Managing director Sebastiaan van Rijnsoever. ‘Ik kan mij nu, meer dan voorheen, ook toeleggen op online strategie voor onze opdrachtgevers en de verdere ontwikkeling van ons bureau.’ Naast Lieferink en Van Rijnsoever bestaat het management team van Qi uit Tim Hudson (Technical director) en Peep van der Molen (Creative director).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in