Post-roll commercial digilogue voor Rabobank


Volgens digilogue is het de eerste keer dat er een post-roll commercial campagne (video commercial na programma) is opgezet. Het bureau meldt 'opvallend goede resultaten' behaald te hebben. Het realiseerde een hogere clickrate ten opzichte van de pre-roll commercial. 95 Pct van de kijkers heeft de post-roll commercial helemaal uitgekeken.
De post-roll behaalde een clickrate van 8 pct. Bij dezelfde campagne heeft de pre-roll commercial een clickrate van 4 pct gerealiseerd. De gemiddelde kijktijd van de 15 seconden commercial lag op ruim 14 seconden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'De behaalde resultaten hebben ieders verwachting overtroffen', zegt Nathalie Peters van digilogue. 'Dat bijna iedereen de post-roll commercial heeft uitgekeken is een geweldig resultaat te noemen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid