Overslaan en naar de inhoud gaan

Post-roll commercial digilogue voor Rabobank

Digilogue heeft samen met Ster voor Rabobank een post-roll commercial ingezet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens digilogue is het de eerste keer dat er een post-roll commercial campagne (video commercial na programma) is opgezet. Het bureau meldt 'opvallend goede resultaten' behaald te hebben. Het realiseerde een hogere clickrate ten opzichte van de pre-roll commercial. 95 Pct van de kijkers heeft de post-roll commercial helemaal uitgekeken.

related partner content for mobile comes here

De post-roll behaalde een clickrate van 8 pct. Bij dezelfde campagne heeft de pre-roll commercial een clickrate van 4 pct gerealiseerd. De gemiddelde kijktijd van de 15 seconden commercial lag op ruim 14 seconden.

'De behaalde resultaten hebben ieders verwachting overtroffen', zegt Nathalie Peters van digilogue. 'Dat bijna iedereen de post-roll commercial heeft uitgekeken is een geweldig resultaat te noemen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in