Post-roll commercial digilogue voor Rabobank
Volgens digilogue is het de eerste keer dat er een post-roll commercial campagne (video commercial na programma) is opgezet. Het bureau meldt 'opvallend goede resultaten' behaald te hebben. Het realiseerde een hogere clickrate ten opzichte van de pre-roll commercial. 95 Pct van de kijkers heeft de post-roll commercial helemaal uitgekeken.
De post-roll behaalde een clickrate van 8 pct. Bij dezelfde campagne heeft de pre-roll commercial een clickrate van 4 pct gerealiseerd. De gemiddelde kijktijd van de 15 seconden commercial lag op ruim 14 seconden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'De behaalde resultaten hebben ieders verwachting overtroffen', zegt Nathalie Peters van digilogue. 'Dat bijna iedereen de post-roll commercial heeft uitgekeken is een geweldig resultaat te noemen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid