Kijkcijfers voor interactieve TV
Planet weet te melden dat VNU dochter Nielsen met een systeem zal komen om de kijkcijfers van Video on Demand te meten. Interessante…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Planet weet te melden dat VNU dochter Nielsen met een systeem zal komen om de kijkcijfers van Video on Demand te meten. Interessante ontwikkeling die wij al eerder volgde op MolBlog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het nieuwe systeem werkt met voor gebruikers onhoorbare geluidssignalen om de kijkcijfers te meten.Bijzonder is, dat bij de metingen zowel PC als TV gemeten kunnen worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNielsen is niet de eerste partij die komt met dit soort metingen, zo schreven wij al over andere initiatieven en er was danook veel kritiek op de passieve houding van de kijkcijferskoningen.
Nieuwsgierig wanneer de Nederlandse kijkcijferoorlog gaat losbarsten rondom interactieve TV.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid