Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Hellenberg verlaat NS

Jeroen Hellenberg stapt op als directeur corporate communication bij NS. Hij heeft de NS-directie laten weten zijn carrière buiten het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hellenberg draagt zijn taken over op 1 januari volgend jaar. Hij heeft dan zes jaar als directeur corporate communication dienst gedaan. Zelf omschrijft hij het ‘een natuurlijk moment voor een nieuwe stap’.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Hellenberg volgde 1 november 2007 Joost Ravoo op. Hij was toen twee jaar binnen de NS werkzaam als hoofd reputatiemanagement binnen corporate communication. Daarvoor werkte hij onder meer voor Hill & Knowlton Nederland als senior-consultant corporate communicatie.

Hellenberg omschrijft in een brief aan zijn relaties, waarin hij het afscheid aankondigt, de NS als een bijzonder intensief bedrijf dat 24/7 onder een vergrootglas opereert: ‘Na het weer en voetbal is NS het meest besproken onderwerp in Nederland. Communicatiedirecteur bij NS is geen baan maar een life decision. Verjaardagen worden echt anders.’

Tot het einde van het jaar blijft Hellenberg de communicatieafdeling leiden. ‘Mijn focus ligt op beeldbepalende dossiers, overdracht en mijn opvolging.’ Wat hij hierna gaat doen, weet Hellenberg nog niet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in