Overslaan en naar de inhoud gaan

Hugo Borst, GeenPeil en Consumentenbond genomineerd voor Issue Award 2017

De kwaliteit van ouderenzorg, het Oekraïne-referendum en het Ik kies Bewust-Vinkje
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De drie genomineerden voor de Issue Award 2017 zijn bekend. Het issue kwaliteit van ouderenzorg (op de kaart gezet door journalist Hugo Borst en Carin Gaemers), het Oekraïne-referendum (GeenPeil) en de campagne voor de afschaffing van het ‘Ik-kies-bewust’-vinkje (de Consumentenbond) zijn genomineerd om de jaarlijkse communicatieprijs in de wacht te slepen.

related partner content for mobile comes here

Succesvol geagendeerd
Volgens de vakjury werden deze drie issues het afgelopen jaar het meest succesvol geagendeerd bij de samenleving en de politiek. De jury prijst de genomineerden voor de effectieve wijze waarop zij het afgelopen jaar in staat zijn geweest maatschappelijke issues op de kaart te zetten. De genomineerden zijn geselecteerd uit een lijst van issues die het afgelopen jaar veel aandacht hebben gekregen in de landelijke media.

Frits Wester
De Issue Award wordt dit jaar voor de achtste keer uitgereikt. De jury, onder leiding van politiek journalist Frits Wester, maakt de winnaar van de prijs tijdens het Issuecongres op 23 januari bekend.

De prijs is een initiatief van communicatieadviesbureau , dat op deze wijze het succesvol agenderen van maatschappelijke onderwerpen zichtbaar wil maken en wil belonen.

Issues die jaarlijks terugkomen en de award al eerder wonnen, zoals de Zwarte Pieten-discussie in 2014, komen niet nogmaals in aanmerking voor de prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in