Makelaarsland presenteert zichzelf als 'eigentijds alternatief' voor makelaars


Makelaarsland profileert zichzelf in een nieuwe merkcampagne als een soort 'AirBnb voor huizenverkoop'. De campagne moet laten zien dat je via het online platform zelf alle zaken kunt regelen waar je normaal een makelaar voor inschakelt.
Gebruikers aan het woord
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoBureau Goud Uberconnected ontwikkelde de landelijke actie voor Makelaarsland. In de campagne komen mensen aan het woord die afgelopen jaar hun huis verkochten via het platform.
Makelaarsland TV commercial 30"
Credits
Klant: Makelaarsland: Jeroen Stoop, Annette Vendel
Bureau: Goud Uberconnected
Strategie: Brian Hirman, Charles Borremans
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen
Account: Brian Hirman, Maaike Peters
Productie: Wenneker, Maaike Peters, Bart Reef
Regie: Peggy Steenvoorden
DOP: Jorrit Garretse
Fotografie: Frank Groeliken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid