Overslaan en naar de inhoud gaan

Warsteiner is alom aanwezig tijdens het International Film Festival Rotterdam

Het biermerk presenteert een eigen VR-film
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

International Film Festival Rotterdam (IFFR) en Warsteiner werken voor het derde jaar op rij samen en dit jaar doen de partners meer samen dan ooit. In 2017 bestaat de samenwerking uit het faciliteren van de horeca, de Warsteiner Publieksprijs, IFFR Closing Night by Warsteiner en een speciale virtualreality-bar. 

related partner content for mobile comes here

VR-film over Warstein

In deze bar kunnen bezoekers een film over het Sauerlandse dorp Warstein bekijken met een VR-bril. Volgens de makers heeft de film over het dorp waar het biermerk gebrouwen wordt &;een verrassend einde&;.

Limited edition

Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux: &;We zijn zeer tevreden over de samenwerking met IFFR en zijn er ook dit jaar op gericht om samen de bezoekers te entertainen en verrassen. De virtual reality-bar is hier een mooi voorbeeld van, maar we doen nog veel meer. Zo brengen we 17 januari weer een Limited Edition IFFR fles uit.&;


Foto: zo zagen de speciale flessen eruit in 2015

Publieksprijs

Verder is het biermerk sinds vorig jaar sponsor van de Publieksprijs van IFFR. De Warsteiner Publieksprijs is onderscheidend van andere IFFR awards, omdat er door het publiek door middel van scheurkaarten na afloop van iedere film wordt gestemd. De publieksprijs is in 1994 in het leven geroepen en dient als lanceerplatform voor filmtalenten. De winnaar ontvangt een geldprijs van 10.000 euro om te investeren in een verdere filmcarrière.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in