Overslaan en naar de inhoud gaan

Online spelers maken de stap naar tv

Steeds meer pure onlinespelers voegen traditionele massamedia toe aan hun digitale marketingmix. Want in de praktijk blijkt dat zo'n…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door Frank van Eijk 

Nederlanders shoppen steeds meer online. Maar online shopping heeft een heel andere consumer journey dan de reguliere zaterdagmiddag inkopen. Hoe wordt de aankoop bij een specifieke webwinkel bepaald? Bij iedere online aankoop zijn verschillende fasen te onderscheiden, waaronder de inspiratiefase, de oriëntatiefase en de uiteindelijke aankoopfase.

Het brancheonderzoek van BrandDeli geeft meer inzicht in de rol van verschillende offline- en online media tijdens deze fasen van de consumer journey.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in