Vlogger wil op folder Hema, dat precies weet hoe het moet reageren


Julia Koopman (19) vlogt graag. Dat zorgde er al voor dat de NS haar uitkoos uit 200 kandidaten om een week lang in de nieuwe stationshal van Utrecht Centraal Station te wonen. Als tijdelijke kamerbewoonster was ze voor de NS ‘de ultieme tester’ van alle vernieuwingen.
Uit de hand gelopen droom
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJulia Koopman heeft nu weer een wens, een langgekoesterde: ‘Als klein meisje al leek het me altijd zo vet om op de voorkant van het foldertje te staan.’ De Hema-folder welteverstaan.
Ze maakte een flitsende vlog over deze ‘uit de hand gelopen droom’ waarin ze een aantal voorbeeldcovers maakt met zichzelf als hoofdpersoon. Ze benaderde Hema ermee via sociale media.
En de video die Julia Koopman maakte:
COVERSHOOT VOOR DE HEMA FOLDER
Gewoon bijzonder
Het warenhuis reageerde snel en gewoontjes, en dus heel slim. De kernwaarde van het bedrijf (maakt gewoon bijzonder) werd nog even onder de aandacht gebracht.
Bovendien had het nog een communicatieles in petto: dat de kwaliteit van filmpjes er betrekkelijk weinig toe doet bij dit soort snelle reacties. Menselijk en alert reageren is belangrijker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid