Overslaan en naar de inhoud gaan

Innovation & transformation nieuwe Esprix-categorie

Koplopers op het gebied van innovatie komen in aanmerking voor een award.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Niet alleen technologische transformaties ook organisatorische, maatschappelijke of menselijke transformaties krijgen met de categorie Innovation & transformation een podium.

related partner content for mobile comes here

Dick Buschman, Esprixbestuur en Partner Achtung!mcgarrybowen: &;Mensen blijven de voortgaande digitalisering benutten, maar doen dit steeds selectiever. Aanvankelijk waren het technische hoogstandjes waarmee merken hoge ogen konden gooien, nu draait het echt om het bieden van service en oplossingen. Daar is naast creativiteit ook inventiviteit voor nodig. Een van de doelstellingen van de categorie Innovation & Transformation is het motiveren van merken en bureaus om creativiteit ruimer te benutten dan alleen voor advertising.&;

Jacqueline Smit, voorzitter Esprixjury en commercieel directeur TMG Landelijke Media: &;Merken zijn steeds meer op zoek zijn naar inventiviteit in allerlei aspecten van hun bedrijfsvoering. De behoefte aan creatieve bedrijfskundige oplossingen groeit. We dagen marketeers en bureaus uit om te laten zien hoe marketingcommunicatie zich blijft ontwikkelen. Koplopers zetten we met een award in het zonnetje. Zij banen de paden.&;

De deadline om werk voor de Esprix is op 20 januari. Dat kan in twaalf verschillende categorieën, waarbij het inzenders vrij staat om een campagne in meerdere categorieën in te sturen. Voor de categorie Innovation & transformation is uitstel mogelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in