Overslaan en naar de inhoud gaan

Machiavelliprijs 2016 gaat naar Hugo Borst en Carin Gaemers

Met hun manifest ‘Scherp op Ouderenzorg’ vormen zij ‘de meest effectief communicerende actiegroep van de laatste tijd’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Stichting Machiavelli heeft de Machiavelliprijs 2016 toegekend aan de Hugo Borst en Carin Gaemers.
Zij ontvangen de Machiavelliprijs 2016, omdat ‘zij met hun manifest ‘Scherp op Ouderenzorg’ de meest effectief communicerende actiegroep van de laatste tijd vormen’.

related partner content for mobile comes here

Depolitiseren
‘Zij hebben het zeer beladen politieke debat over ouderenzorg in recordtempo weten te depolitiseren. Bij alle politieke partijen in de Tweede Kamer hebben zij een hoogst uitzonderlijke eensgezindheid weten af te dwingen. Daarmee hebben zij een doorbraak bereikt die een plek in de politieke geschiedenis verdient’, aldus het juryrapport.
De prijs wordt op 8 februari uitgereikt door Marja Wagenaar, voorzitter van de Stichting Machiavelli.

Opmerkelijke prestatie
De Machiavellieprijs is de prijs die jaarlijks wordt toegekend voor een opmerkelijke prestatie op het gebied van publieke communicatie. Eerdere prijswinnaars waren onder meer de Onderzoeksraad voor Veiligheid, RTL Nederland en burgemeester Eberhard van der Laan.

Op de foto: Staatssecretaris Van Rijn (VWS) samen met Borst en Gaemers, na een overleg met de Tweede Kamer-commissie van Volksgezondheid over de verpleeghuiszorg.

FOTO: ANP / BART MAAT

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in