Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Verheijen produceert film over het merkverhaal van Colourful Rebel

De online film laat zien waar het merk voor staat
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voormalig head of production bij Wieden+Kennedy Erik Verheijen presenteert een nieuwe campagne. Samen met een regisseur, fotograaf en de oprichters van modemerk Colourful Rebel () reisde hij naar Las Vegas. Daar produceerde hij een film waarin hij duidelijk maakt waar het merk voor staat.

related partner content for mobile comes here

;We are young. We are restless&;

Op de verschijnen zeven korte versies van de film.

Credits:

Colourful Rebel: Bas van de Brug, Frank van de Brug, Oscar Kemps, Tjalmer Verduyn Lunel
Production: Erik-Jan Verheijen, - EV Creative
Director: Brahm van der Hoeven, - Tommy N Lance
Camera: Stefan Jansen
Photography: Timme Hoyng, - Tommy N Lance
Edit: Jay de Jong, - Eyeforce
Post-production: Tim van Paassen, - The Compound
Music composition: Marcel Kaper, - Orange Studios
Sound: Juan Pablo Thummler, - Wave Amsterdam
Talent: Vivan Hoorn (influencer), Dennis Heemskerk, Rikk van Rijssen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in