HTML-5 Banner brengt spelelement naar iPad
Voor de Amerikaanse TV-serie: White Collar heeft reclamebureau Glow Interactive een HTML-5 banner ontwikkeld voor op de New York Times,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de Amerikaanse TV-serie: White Collar heeft reclamebureau Glow Interactive een HTML-5 banner ontwikkeld voor op de New York Times, waar een spelelement in is verbogen. De gebruiker kan 'vingermatig' een scanner uit de banner naar diverse artikelen swypen om een code te ontrafelen. Wanneer dit lukt krijg je een bonusvideo van de komende 2e episode te zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie video:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHTML5 Gamified Banner Ad on the iPad from Glow Interactive on Vimeo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid