Overslaan en naar de inhoud gaan

Fans Burgers' Zoo strijden om hoofdrol in nieuwe commercial

Liefhebbers van het dierenpark maken kans door een korte video te uploaden op de site.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen vrijdag gaf de ; Zoo het startsein van de campagne: &;Schitter jij straks als ster in onze nieuwe reclamecampagne?&;.

related partner content for mobile comes here

Deelnemers kunnen meedoen aan de wedstrijd door een origineel filmpje te uploaden waarin de slogan &;Zooooo! Dat zie je alleen bij Burgers&; Zoo!&; duidelijk te zien en te horen is. Een professionele vakjury beoordeelt de filmpjes en nodigt tien kandidaten uit voor de tweede ronde op 10 juni in het dierenpark zelf. De tien &;finalisten&; krijgen met vier personen gratis toegang en doen die dag live auditie voor de hoofdrol. Vier hoofdprijswinnaars komen uiteindelijk in de commercial die eveneens deze dag wordt opgenomen.

Tim Lammers, marketing manager Burgers&; Zoo: &;Wie weet er beter wat Burgers&; Zoo bijzonder maakt, dan onze trouwe bezoeker? En wanneer je er als dierenpark naar streeft om de dieren en bezoekers centraal te stellen, moet je het ook aandurven om ze een prominente rol te geven in je promotiecampagne. Daarom hebben we de bal op creatieve wijze bij onze fans neergelegd.&;

Meedoen aan de competitie kan via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in