Overslaan en naar de inhoud gaan

Energize opent kantoor in Shanghai

Interactief marketingbureau Energize uit Utrecht begint een filiaal in Shanghai.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het marketingbureau gaat er merken adviseren over de ontwikkeling en uitvoering van interactieve strategieën en concepten. Tijdens een China Innovatiereis, georganiseerd door en Interimic in april 2008, ontstond het idee voor een Energize-vestiging in Shanghai.

related partner content for mobile comes here

Voor de samenwerking werkt Energize samen met de in Shanghai gevestigde Battersea-park Investment Group. De Chinese consument wordt steeds welvarender, en is daardoor voor veel merken een interessante doelgroep, zo is de gedachte achter de start van het bureau in China. Klaas Weima, managing director Energize: 'China -en met name Shanghai als creatief centrum- heeft zich de afgelopen jaren in een sneltreinvaart ontwikkeld. Ondanks het zware economische klimaat in het Westen, laat China nog steeds een stevige BNP-groei van 8 pct zien. Met name op het gebied van interactieve marketing zien we veel kansen, waar we met onze vestiging in Shanghai graag op inspelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in