Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2006

Er zijn drie genomineerden geselecteerd voor de prijs Marketeer of the Year 2006. De prijs wordt uitgereikt door het Tijdschrift voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury heeft uit een groot aantal inzendingen de volgende drie kandidaten geselecteerd die voor de prijs in aanmerking komen:

related partner content for mobile comes here
  • Sander van der Laan, directeur commercie van Albert Heijn. ‘De prijsstrijd was heftig, maar AH is helemaal terug en heeft toch zijn onderscheidende positie behouden’, aldus de jury.
  • Hans Hagenaars, directeur van de Postbank. ‘De Postbank is een sterk merk geworden. Er zijn successen in de hypotheekmarkt en tal van bijzondere initiatieven, zoals de pimp-my-pinpas-actie’, aldus de jury.
  • Frank Weijers, directeur van Unilever Nederland home and personal care. ‘Veel aandacht voor creativiteit in markten die verzadigd lijken, maar dat toch niet zijn’, aldus de jury. Wie de prestigieuze prijs ontvangt wordt op 6 juni duidelijk tijdens de , waar de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt. Achtergrond: De Marketeer of the Year-titel is een jaarlijkse prijs die dit jaar voor de zesde keer wordt uitgereikt. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet. Nima, PIM en het Tijdschrift voor Marketing/ De jury bestaat uit de volgende personen: Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en commercieel directeur Citroën), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex), Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/).
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in