Overslaan en naar de inhoud gaan

Dow lanceert ‘human element’-campagne

The Dow Chemical Company (Dow) start haar wereldwijde reclamecampagne in Europa. De campagne richt zich op de economische, sociale en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne richt zich op invloedrijke zakenmensen en belangengroepen. De nadruk ligt op ‘the human element’. Volgens Alexandra von Holzing. Directeur public affairs van Dow Europa, moet de campagne Dow weer in contact brengen met de gezichten en waarden van de mensen die het bedrijf op een positieve manier raakt. Met ‘The human element’ wil Dow haar inspanningen in beeld brengen omtrent de verbetering van leefomstandigheden.

related partner content for mobile comes here

De campagne werd vorig jaar al in de Verenigde Staten gelanceerd. De Europese versie zal tot december 2007 te zien zijn op televisie, in de gedrukte media en op het internet. De televisiecampagne wordt onder meer uitgezonden op Discovery Europe en BBC World. Daarnaast zal de campagne in tijdschriften als National Geographic en Time komen te staan. En de reclame wordt getoond op luchthavens. Sinds deze week op de vliegvelden van Brussel en Moskou, later volgen Amsterdam, Londen en Frankfurt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in