Overslaan en naar de inhoud gaan

De Uitgever wordt pr-blad

Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) lanceert het blad De Uitgever vanaf maart als een promotiemagazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad is vanaf die maand primair gericht op externe relaties van leden zoals overheidsinstellingen, advocatenkantoren en andere niet-uitgevers. Voorheen bestond de doelgroep uit leden. De nieuwe uitgave wordt ook qua opmaak en inhoud totaal anders, zegt adjunct-secretaris van het NUV Erik Timmermans. ‘We spelen niet meer in op actualiteiten maar zetten de uitgeversbranche zo modern en dynamisch neer.’ Media Business Press, dat ook Boekblad en Media Facts in portefeuille heeft, geeft het vernieuwde De Uitgever uit. Het relatieblad met een beginoplage van rond de 2000 gaat vier keer per jaar verschijnen. Daarvoor kwam het tien keer per jaar uit. Leden van NUV krijgen bovendien zes keer per jaar gratis een aantal edities van Media Facts toegestuurd. Verder past Media Facts zijn redactieformule aan in het licht van de samenwerking met de NUV.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in