Overslaan en naar de inhoud gaan

AOL Time Warner somber over advertentiemarkt

AOL Time Warner verwacht dit jaar geen groei op de advertentiemarkt, eerder een verslechtering in de eerste helft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een verklaring meldt het concern dit jaar een omzetgroei te verwachten van tussen de 5 en 8 procent, maar in de eerste helft van 2002 zou geen groei te zien zijn. AOL Time Warner maakte ook bekend 6,75 miljard dollar in contanten te betalen voor de 49 procent die het nog niet heeft van internetaanbieder AOL Europe. Dit is het gevolg van afspraken met het Duitse Bertelsmann, dat het belang nog bezit. AOL Time Warner maakte de afspraken in maart 2000, toen de internethype een hoogtepunt beleefde. De betaling geschiedt in twee tranches: 5,3 miljard dollar eind januari en 1,45 miljard dollar in juli.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in