AOL Time Warner somber over advertentiemarkt
AOL Time Warner verwacht dit jaar geen groei op de advertentiemarkt, eerder een verslechtering in de eerste helft.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In een verklaring meldt het concern dit jaar een omzetgroei te verwachten van tussen de 5 en 8 procent, maar in de eerste helft van 2002 zou geen groei te zien zijn. AOL Time Warner maakte ook bekend 6,75 miljard dollar in contanten te betalen voor de 49 procent die het nog niet heeft van internetaanbieder AOL Europe. Dit is het gevolg van afspraken met het Duitse Bertelsmann, dat het belang nog bezit. AOL Time Warner maakte de afspraken in maart 2000, toen de internethype een hoogtepunt beleefde. De betaling geschiedt in twee tranches: 5,3 miljard dollar eind januari en 1,45 miljard dollar in juli.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid