Crossmedia platform AutoPrimeurs 2011
Topline Publishing komt met het crossmedia platform AutoPrimeurs 2011, dat bestaat uit onder meer een huis-aan-huis tijdschrift.
Andere onderdelen zijn een online platform, een gratis iPad app en een sampling promotietour langs de 15 grootste steden van Nederland Het platform heeft tot doel om aan de vooravond van de AutoRAI 2011 alle innovaties uit de automotive markt onder de aandacht te brengen van een breed publiek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vier weken voor de start van de beurs in Amsterdam ontvangen 6 miljoen huishoudens het tijdschrift thuis. Daarnaast worden er in de 15 grootste steden van Nederland door promotieteams 300.000 ‘premium goodiebags’ verspreid waar het magazine onderdeel van uitmaakt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaUitgever en bedenker van het platform is Dennis Schor (onder meer ex-Veronica Magazine).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid