Crossmedia platform AutoPrimeurs 2011
Topline Publishing komt met het crossmedia platform AutoPrimeurs 2011, dat bestaat uit onder meer een huis-aan-huis tijdschrift.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Andere onderdelen zijn een online platform, een gratis iPad app en een sampling promotietour langs de 15 grootste steden van Nederland Het platform heeft tot doel om aan de vooravond van de AutoRAI 2011 alle innovaties uit de automotive markt onder de aandacht te brengen van een breed publiek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vier weken voor de start van de beurs in Amsterdam ontvangen 6 miljoen huishoudens het tijdschrift thuis. Daarnaast worden er in de 15 grootste steden van Nederland door promotieteams 300.000 ‘premium goodiebags’ verspreid waar het magazine onderdeel van uitmaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUitgever en bedenker van het platform is Dennis Schor (onder meer ex-Veronica Magazine).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid